PARYŽIUS - LIUKSEMBURGAS

2013 m. rugpjūčio 31 d. UAB BNTP organizuotas futbolo labdaros turnyras ir jame surinktos lėšos realybe pavertė širdukės Juratės svajonę aplankyti Paryžių.

Prasidėjus liepos mėnesiui ankstų rytą išvykome į Kauno pilies aikštę. Susipažinome su gidu.  Anksti ryte išvažiavome iš Lietuvos ir pasiekėme Lenkiją. Atvykome į Lenkijos sostinę Varšuvą, vaikščiojome po senamiestį, taip pat aplankėme Karalių pilį, Šv. Jono katedra, senojo turgaus aikštę, pilies aikštę. Tęsėme kelionę per Lenkiją. Anksti ryte atvykome į Vokietiją. Ekskursija po Veimarą, Herderio bažnyčią, miesto rotušę, Anos Amelijos biblioteką.

Kitą rytą atvykome į ilgai lauktą Paryžių. Atvykome į Versalį, Liudviko XVI Rezidenciją, Versalio sodus. Vėliau keliavome į Defansą. Pasivaikščiojome po puikią karališką erdvę. Pamatėme naująją arką pavadinimu ,,Defenso galva“. Plaukėme laivu Senos upė. Pasivaikščiojome po Monmartą, po siauras gatveles, teatro aikštę, kalvos viršūnėje iškilusi Šventosios Bazilikos širdis, Klisi bulvaras, Mulen ružas, Santarvės aikšte, Eliziejaus laukai, Šarlio de Golio aikšte su triumfo arka, Teisingumo rūmai, Dievo motinos katedra. Taip pat aplankėme Luvrą, tai paliko didžiausią įspūdį. Pamačiau daug paveikslų, taip pat įsimintiniausią paveikslą „Mona Liza“. Vykome prie Eifelio bokšto, kuris buvo neapsakomai didelis, užkilome į trečia aukštą, iš ten matėsi visas Paryžius. Ten man labiausiai patiko. Nusileidus į antra aukštą, laiptais lipau žemyn į apačią, kur paliko dideli įspūdį. Kitą rytą vykome į Eurodisneilendą -  pramogų parką, kuriame buvo daug įdomių karuselių, visas jas išbandžiau. Sekančią dieną vykome i Liuksemburgą, vaikščiojome po Liuksemburgo sostinę. Gynybinių labirintų miestas,  Konstitucijos aikštė, Hercogu rūmai, D'Armes ir Hercogo Vilijamo II-ojo aikštė, miesto panorama nuo tvirtovės sienų. Grįžome į Lietuvą per Lenkiją.

Tą savaitę kelionės suteikė daug džiaugsmo, bei galimybę pamatyti dalį pasaulio. Dėkoju už šią kelionę rėmėjams ir Vaiko Širdies Asociacijai. Didelis AČIŪ iš širdies!