ĮSPŪDŽIAI IŠ DISNEILENDO IR HEIDĖS ATRAKCIONŲ PARKŲ

Vaiko širdies asociacija išpildė širdukės Faustos svajonę pamatyti Paryžiaus Disneilendą ir Heide atrakcijonų parką. 2013 m. rugpjūčio 31 d. UAB BNTP organizuotas futbolo labdaros turnyras ir jame surinktos lėšos realybe pavertė širdukės Faustos svajonę aplankyti Disneilendo ir Heidės atrakcionų parkus. Vos tik prasidėjus vasaros atostogoms, ėmėme ieškoti patogiausio ir pigiausio būdo aplankyti norimus linksmybių parkus. Tinkamiausias pasirodė kelionės autobusu paketas į abu parkus.

Labai ankstų šeštadienio rytą prasidėjo mūsų kelionė į pasakų šalis. Važiavome į pirmąjį tikslą, Prancūziją, labai ilgai. Laimei kartu vyko būrys bendraamžių ir gidė vaikams suorganizavo ne vieną žaidimą ir viktoriną. Kai rungtyniauti pabosdavo, žiūrėdavome animacinius filmus. Galiausiai po dviejų dienų kelionės autobusu pasiekėme Paryžių. Pagaliau išaušo Disneilendo diena. Vos tik patekus pro įėjimo vartus, mus pasitiko žmonių šurmulys. Nieko nelaukdamos stačia galva nėrėme į pasakų pasaulį. Kartu su Piteriu Penu klajojome po „Svajonių šalį“, intensyviai ieškojome išėjimo Alisos labirintuose. Įvairiausias pasaulio šalis atstovaujančios šokančios ir dainuojančios lėlės prisiminė nuostabų vaikystės pasaulį. Buvo labai miela sėdėti laivelyje ir jomis grožėtis. Ne visi atrakcionai kėlė gražius vaikystės prisiminimus. Fantomo dvare teko susidurti su vaiduoklių pasauliu, kur griaučiai, šmėklos ir bildančios durų rankenos kėlė šiurpulį. Labai patiko Laukinių vakarų traukinys, kuris dideliu greičiu dardėjo uolomis, požeminėmis šachtomis ir darė mirties kilpas. Plaukdamos valtimi, susipažinome su Karibų jūros piratų gyvenimu. Atsipūtimui pasirinkome arbatos puodelių atrakcioną, kuris gerokai susuko galvas. Na, o visą nuostabią dieną vainikavo Disnėjaus personažų paradas. Grožėjomės išdidintomis pasakų personažų figūromis. Įspūdinga diena pralėkė akimirksniu, tik 21 val. pajudėjome link Vokietijos, kur mūsų laukė Heidės atrakcionų parkas.

Prie Heidės parko atvykome patys pirmieji. Džiugino tai, kad Vokietijoje oras buvo kiek vėsesnis ir prie atrakcionų nesusidarė tokios didelės laukiančiųjų eilės kaip Disneilende. Nusprendėme pradėti nuo didžiulio laivo–supynės, vėliau išbandėme bobslėjaus trasą. Ji labai priminė vandens parkų kalnelius. Šiame parke labai daug vandens atrakcionų, tad apsiaustą nuo lietaus teko dėvėti ne tik dėl kartais iškrentančio lietaus, bet ir dėl to, kad nenorėjome sušlapti. Labai patiko plaukti luotais, pakilti aukštai ir smigti žemyn. Taip pat buvo smagu plaukti upės slenksčiais ant milžiniškų padangų, kai aplink krenta krioklių vanduo. Pasakų gatve plaukėme plausteliais ir prisiminėme įvairiausias vokiečių pasakas. Kai šiek tiek pavargome, nusprendėme pailsėti Heidės parko eksprese ir traukinuku apvažiavome visą parką, tuo pačiu apžiūrėjome, kokie atrakcionai dar liko neaplankyti. Nuskubėjome į suktukų atrakcionus ir negalėjome praeiti pro arkliukų karuseles. Deja, ir dėl to, kad „baisiausi“ atrakcionai buvo skirti vyresniems vaikams, ir dėl Faustos širdutės, ekstremaliausių atrakcionų neišdrįsome išbandyti. Fausta išbandė „Šauksmiuką“ („baisiausio“ atrakciono sumažinta versija) ir vis norėjo jį pakartoti. Laivų mūšius vandeniu palikome pabaigai, tai visa laimė, kad šalia jų pastatyti džiovintuvaiJ Pilna įspūdžių diena ir Heidės parke prabėgo labai greitai. Nuotykiai baigėsi ir atėjo laikas vykti namo.

Kartu su širduke Fausta praleidome nuostabų laiką Disneilendo ir Heidės atrakcionų parkuose. Gausybė įspūdžių ilgai išliks mūsų atmintyje. Iš visos širdies norime dar kartą padėkoti visiems rėmėjams! Širdingai ačiū!